NOWOŚĆ! Lipolifting – przeszczep i wypełnianie własną tkanką tłuszczową!

Poznaj cenę i zapisz się na zabieg

Wykorzystanie własnej tkanki tłuszczowej staje się coraz chętniej wykorzystywaną techniką wśród klientów zabiegów nowoczesnej medycyny estetycznej. Dzieje się tak przede wszystkim dlatego, że przeszczepiając własne tkanki do minimum niwelujemy ryzyko wystąpienia powikłań. W końcu dla naszego organizmu to nasza własna tkanka.

Czym jest lipolifting?

Lipolifting, (inna nazwa, to lipofilling), to procedura medyczna, która polega na pobraniu tłuszczu pacjenta, a następnie wszczepieniu go w inne miejsce. Tkankę tłuszczową pacjenta pobiera się najczęściej z okolicy ud, brzucha lub lędźwi. Pobrany tłuszcz można następnie zaaplikować w obszar ust, policzków, oczu, piersi, pośladków czy dłoni. Dzięki temu, że tłuszcz jest bogaty w komórki macierzyste, stan skóry ulega stopniowej poprawie – staje się jędrniejsza i wygładzona.

Zabieg lipoliftingu działa dwuwymiarowo – pozwala na pozbycie się nadmiaru tkanki tłuszczowej i przy jego pomocy wymodelowanie i wypełnienie innej, wymagającej tego okolicy. Lipolifting pozwala przy tym nie tylko na poprawę wyglądu, ale również ma wskazania medyczne, na przykład wtedy, gdy doszło do ubytku tkanki podskórnej w wyniku urazów.

Lipolifting – jak wygląda zabieg

Zabieg lipoliftingu polega na pobraniu tkanki tłuszczowej i odwirowaniu jej w specjalny sposób tak, aby materiał do przeszczepu był wolny od obumarłych komórek i nadmiaru wody. Celem jest przeszczep jak największej illiczby komórek macierzystych, które umieszczone zostaną w konkretnym obszarze poddawanym zabiegowi.

Kolejnym etapem jest wprowadzenie pobranego tłuszczu pod skórę przy pomocy wenflonów. Wstrzykiwany jest on pod skórę, na odpowiedniej głębokości. W ten sposób modelowany jest kształt i wypełnienie obszaru zabiegowego.

Efekty po zabiegu lipoliftingu

Przeszczepiony tłuszcz pozostaje w tkankach przez resztę życia!

10% pobranego tłuszczu tracimy w trakcie przeszczepu przy zastosowaniu odpowiedniej techniki chirurgicznej. Istnieje małe ryzyko powikłań, a dzięki temu, że iniekcji podlega własny materiał pacjenta wyklucza się odrzucenia oraz uczulenia.

Postępowanie po zabiegu:

• w niektórych przypadkach noszenie uciskowego opatrunku przez około 15 dni,
  • unikanie wysiłku fizycznego przez około tydzień,
  • zakaz wysokich temperatur, gorących kąpieli przez około 2 tygodnie,
  • unikanie spania na miejscach poddanych zabiegowi przez około 5 dniu

Przeciwwskazania do zabiegu

•     choroby autoimmunologiczne,
  •     problemy z wątrobą i nerkami,
  •     zaburzenia krzepliwości krwi,
  •     przewlekłe infekcje,
  •     nadwrażliwość na niektóre leki
  •     palenie papierosów
  •     choroby piersi wymagające weryfikacji histopatologicznej

Okres rekonwalescencji trwa 0d 3 do 14 dni.

Zabieg

Skuteczność, trwałość i bezpieczeństwo wykonania zabiegu gwarantują jedynie certyfikowani specjaliści, którzy wykonują zabieg. W Klinice Piękna Essence lipolifting wykonuje lekarz medycyny estetycznej, dr Mariusz Borkowski, który swoje uprawnienia zdobywał na kursach i szkoleniach zagranicznych. Bogata praktyka Pana doktora pozwala na komfort pacjenta podczas wykonywanego zabiegu.